U specialistu australianu di fibre dice chì a nova cunnessione stabiliscerà Darwin, a capitale di u Territoriu di u Nordu, "cum'è u novu puntu d'entrata di l'Australia per a cunnessione di dati internaziunale".
À u principiu di sta settimana, Vocus hà annunziatu ch'ella avia firmatu cuntratti per custruisce l'ultima sezione di u tantu attesu Darwin-Jakarta-Singapore Cable (DJSC), un sistema di cavi di 500 milioni di dollari australiani chì cullega Perth, Darwin, Port Hedland, l'Isula di Natale, Jakarta è Singapore.

Cù questi ultimi cuntratti di custruzzione, per un valore di 100 milioni di dollari australiani, Vocus finanzia a creazione di un cavu di 1.000 km chì cullega l'esistente Australia Singapore Cable (ASC) à u North West Cable System (NWCS) in Port Hedland. Cusì, Vocus crea u DJSC, furnendu à Darwin a so prima cunnessione internaziunale per cavu sottumarinu.

L'ASC si stende attualmente per 4.600 km, cullegendu Perth, nant'à a costa occidentale di l'Australia, à Singapore. A NWCA, intantu, corre per 2.100 km à punente da Darwin longu a costa nord-occidentale di l'Australia prima di sbarcà à Port Hedland. Serà da quì chì u novu ligame di Vocus si cunnetterà à l'ASC.

Cusì, una volta finitu, u DJSC cullegarà Perth, Darwin, Port Hedland, l'Isula di Natale, l'Indonesia è Singapore, furnendu 40 Tbps di capacità.

U cavu duveria esse prontu per u serviziu à a mità di u 2023.

«U cavu Darwin-Jakarta-Singapore hè un segnu massivu di fiducia in Top End cum'è fornitore internaziunale di cunnessione è industrie digitale», hà dettu u ministru capu di u Territoriu di u Nordu, Michael Gunner. «Questu cunsolida ulteriormente Darwin cum'è l'ecunumia digitale più avanzata di l'Australia di u Nordu, è apre a porta à nuove opportunità per a fabricazione avanzata, i centri di dati è i servizii di calculu basati nantu à u cloud per i Territoriali è l'investitori.»

Ma ùn hè micca solu in u spaziu di i cavi sottumarini chì Vocus travaglia per migliurà a cunnessione per u Territoriu di u Nordu, nutendu chì hà ancu recentemente cumpletatu u prughjettu "Terabit Territory" à fiancu à u guvernu federale di a regione, implementendu tecnulugia di 200 Gbps nantu à a so rete di fibra lucale.

«Avemu cunsegnatu Terabit Territory - un aumentu di 25 volte di a capacità in Darwin. Avemu cunsegnatu un cavu sottumarinu da Darwin à l'Isule Tiwi. Facemu avanzà u Prughjettu Horizon - una nova cunnessione in fibra di 2.000 km da Perth à Port Hedland è finu à Darwin. È oghje avemu annunziatu u Cavu Darwin-Jakarta-Singapore, a prima cunnessione sottumarina internaziunale in Darwin», hà dettu u direttore generale è CEO di Vocus Group, Kevin Russell. «Nisun altru operatore di telecomunicazioni s'avvicina à questu livellu d'investimentu in infrastrutture in fibra d'alta capacità».

E rotte di rete da Adelaide à Darwin à Brisbane anu ricevutu l'aghjurnamentu à 200 Gpbs, cù Vocus chì nuta chì questu serà aghjurnatu di novu à 400 Gbps quandu a tecnulugia diventerà dispunibule cummercialmente.

Vocus stessu hè statu ufficialmente acquistatu da Macquarie Infrastructure and Real Assets (MIRA) è u fondu di pensione Aware Super per 3,5 miliardi di dollari australiani in ghjugnu.


Data di publicazione: 20 d'aostu 2021