A Cina hè u più grande paese di fili smaltati in u mondu, cuntendu circa a metà di u mondu. Sicondu statistiche, a pruduzzione di filu smaltatu in Cina serà di circa 1,76 milioni di tunnellate in u 2020, cù un incrementu annuale di 2,33%. U filu smaltatu hè una di e principali materie prime di sustegnu in i campi di l'energia, di u mutore, di l'apparecchi elettrichi, di l'apparecchi di casa, di l'elettronica, di a cumunicazione, di i trasporti, di a rete elettrica, di l'aerospaziale ecc. Dopu decennii di sviluppu, l'imprese naziunali sò diventate u capimachja glubale in virtù di vantaghji di costi, è a capacità di produzione naziunale conta più di u 50% di u mondu. U downstream di u filu smaltatu include principalmente motori industriali, elettrodomestici, apparecchiature elettriche, automobili è altri campi.

L'industria di u filu smaltatu hà alti requisiti per a capitale è a produzzione à grande scala. Cum'è e materie prime richieste da l'industria di fili smaltati sò principalmente rame metallicu è alluminiu, i fondi di approvvigionamentu di materie prime occupanu una grande quantità è appartenenu à una industria intensiva di capitale, prupone requisiti più alti per a forza finanziaria di i produttori, è alcune imprese cù una debule forza finanziaria si ritirerà à pocu à pocu da a feroce cumpetizione di u mercatu. D'altra parte, a produzione di fili smaltati hà un altu gradu di automazione è pò esse prodotta in continuu è standardizata. A pruduzzioni di massa pò riduce i costi, è l'imprese cù scala di pruduzzione chjuca seranu eliminati gradualmente in a cumpetizione di u mercatu. Oghje ghjornu, a capacità di pruduzzione media è bassa in l'industria hè sempre sbulicata, è a tendenza di crescita di a concentrazione d'impresa in l'industria hè diventata più evidente.

Shenzhou bimetallic hè unu di i più grandi produttori di fili smaltati è imprese principali in Cina. A so quota di mercatu domesticu è u so volume di esportazione sò assai avanti davanti à l'altri imprese.SHEZHOU hà ottenutu a certificazione UL per i prudutti di fili CCA smaltati, fili di alluminiu è fili di rame. Cusì i clienti ponu aduprà i nostri prudutti per u mercatu europeu è americanu. Attualmente SHENZHOU sviluppa veloce è stabile cù a so qualità di pruduttu stabile cuntinua. i prudutti sò spurtati in Taiwan Hong Kong, in u Mediu Oriente in u Sudeste Asiaticu, è in Europa è in i Stati Uniti è in altri paesi cù a so qualità di produttu stabile è forte pruduzzione di pruduzzione è capacità di vendita.


Tempu di posta: Aug-16-2021