Shenzhou
Suzhou Wujiang Shenzhou Bimetallic Cable Co., Ltd.
Questa hè SUZHOU WUJIANG SHENZHOU BIMETALLIC CABLE CO., chì si trova in a cità di Qidu, cità di Suzhou, pruvincia di Jiangsu, cunnisciuta cum'è a "capitale di i cavi" in Cina. SHENZHOU hè stata fundata in u 2006. Semu u principale è u più grande produttore in Cina, specializatu in a furnitura di fili smaltati dapoi più di 19 anni; A bona qualità è u serviziu prufessiunale ci aiutanu à ottene una bona reputazione in u mondu sanu.
Shenzhou hè a prima chì hà ottenutu una licenza di qualità d'esportazione per u filu d'aluminiu rivestitu di rame smaltatu in u 2008, è in u 2010 hà ottenutu u titulu d'impresa high-tech in a Pruvincia di Jiangsu è in l'imprese private di scienza è tecnulugia di a Pruvincia di Jiangsu. I prudutti sò esportati in Taiwan Hong Kong, in u Mediu Oriente, in l'Asia sudorientale, in Europa, in i Stati Uniti è in altri paesi cù a so qualità di produttu stabile è a so forte capacità di pruduzzione è di vendita.
È in u 2014, dopu à più di un annu è mezu di certificazione di u produttu, Shenzhou hà ottenutu a certificazione UL per i prudutti di filu CCA smaltatu, filu d'aluminiu è filu di rame. Cusì i clienti ponu aduprà i nostri prudutti per u mercatu europeu è americanu. Attualmente, SHENZHOU si sviluppa rapidamente è stabile cù a so qualità di produttu stabile cuntinua.